Wiedza dla restauratorów

Marka osobista szefa kuchni

W przeciągu całej kariery w gastronomii przynajmniej kilkukrotnie zmienisz miejsce pracy.

Weź pod lupę swoją markę osobistą i zarządzaj swoim wizerunkiem.

Czytaj więcej

TikTok i Instagram Reels - czy warto je robić?

Czy tiktoki i reelsy to kolejny pożeracz czasu, a może duża szansa na wzmocnienie marketingowej siły przebicia? Nie ignoruj tego trendu! Treści video to nowy język młodych.


Dobra kawa musi być

Trendy w świecie kawy zmieniły to, co ląduje w naszych filiżankach. To była naprawdę #dobrazmiana, więc nie należy się jej opierać! Przeczytaj, co słychać w świecie kawy w 2023 roku.


Kalendarz dni wina w 2023 roku

Święto Prosecco, Szampana, Rieslinga... Skorzystaj z tego kalendarza, planując wydarzenia powiązane z winami w restauracji.

Jak nie wkurzyć klientów w Święta

Myślisz już tylko o tym, by zamknąć drzwi lokalu i odpocząć? Aby zapewnić sobie dobry odpoczynek, przygotuj zawczasu odpowiedź na potrzeby i pytania Twoich gości.


Sezonowa gastronomia.

Jak ją wypromować?

Sezonowa gastronomia nie musi kojarzyć się wyłącznie z pułapką na turystów. Chcesz się wyróżnić na tle krzykliwej masy? Nie będzie łatwo! Podpowiem Ci, jak to osiągnąć.


Oferta Świąteczna restauracji - przygotuj, promuj, zarabiaj

W święta zarabia ten, kto myśli o nich od września. Jak się przygotować do sprzedaży świątecznych dań? Pomagam ułożyć ten proces, aby był szybki i skuteczny.


Kuchnie regionalne. Kulinarna duma

Nadal zbyt mało doceniamy to, co polskie - i tradycyjne, i współczesne. Lecz jak to zmienić? Zacznijmy z gośćmi rozmawiać o jedzeniu!

Tajna broń: wizytówka w Google Moja Firma

Czy warto ją mieć? Tak! Niepozorny profil w Google Moja Firma może stać się potężnym narzędziem w marketingu restauracji. Jak go założyć i dobrze prowadzić?


Świadomość żywieniowa w restauracjach

Coraz więcej ludzi buduje swoją tożsamość w oparciu o wybraną dietę. Poznaj trendy rządzące lodówkami Polek i Polaków. Odpowiedz na ich potrzeby dobrym menu restauracji!


Jak przyciągnąć turystów do restauracji?

Myśl jak turysta! W tym artykule podpowiem ci, jak nie stracić potencjalnych gości z zagranicy, wychodząc naprzeciw ich potrzebom.


Nie masz czasu na marketing? Oddaj go w dobre ręce.

Skontaktuj się ze mną