Przygotowanie odpowiedniej komunikacji na czas świąt (majówka, Boże Narodzenie, Wielkanoc) jest kluczowe z kilku względów. Jednocześnie w ten sposób okazujesz szacunek do gościa, który nie pocałuje klamki.
O co najczęściej pytają goście przed Świętami?
Przygotuj tekst, w którym odpowiesz na najważniejsze pytania klientów. Wykorzystasz go we wszystkich swoich kanałach komunikacji.Pomyśl o zagubionych turystach. Powyższe komunikaty opublikuj również w języku angielskim.
Gdzie opublikować powyższe informacje? Wystarczy, jeśli posłużysz się poniższą checklistą:
Nie zapomnij także o:
Zaraz po Świętach daj swoim klientom znać, że masz już otwarte. Sprawdź, czy informacje na wszystkich Twoich kanałach nie wprowadzają klientów w błąd. To również czas na zaktualizowanie godzin otwarcia na Facebooku i Tripadvisorze.
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, o coś dopytać - napisz do mnie na kati@plachecka.pl
Nazywam się Katarzyna Płachecka (dla Ciebie po prostu Kati), jestem PR Managerką. Od ośmiu lat współpracuję marketingowo i PR-owo z gastronomią - kawiarniami, firmami cateringowymi i restauracjami od street foodu po fine dining. Specjalizuję się w pracy strategicznej, marketingowej i działaniach z obszaru PR-u i współpracy z influencerami. Napisz do mnie, jeżeli potrzebujesz wsparcia w swoim biznesie gastronomicznym.
© 2022-2024 Katarzyna Płachecka | Polityka Prywatności